Verto Analytics: ירידה חדה במשך הזמן המוקדש בארה”ב לשימוש ב- Facebook בהשוואה למצב לפני שנה; ירידה גם במספר המשתמשים

נתונים חודשיים חדשים שמפרסמת חברת Verto Analytics  מצביעים על ירידה חדה במשך הזמן המוקדש בארה”ב לשימוש ב- Facebook וירידה גם במספר המשתמשים בהשוואה למצב לפני שנה.

השימוש בפייסבוק בארצות הברית גדול מהשימוש בכל רשת חברתית אחרת: 18 שעות ו- 24 דקות בחודש. ואולם נתונים מהשימוש בפייסבוק שנאספו לפני שנה הצביעו על משך זמן של 32 שעות ו- 43 דקות בחודש.

החברה משתמשת בביטוי Stickness לגבי השימוש בפלטפורמה כשלגבי גורם זה יש ירידה משיעור של 75% לשיעור של 70% השנה.

לפייסבוק היו בחודש אוקטובר השנה 199.4 מיליון משתמשים ייחודיים לעומת 144.3 מיליון משתמשים ייחודיים ל- Instagram ו- 110.8 מיליון משתמשים ייחודיים ל- Twitter. ל- Facebook Messenger היו בחודש אוקטובר 104.7 מיליון משתמשים ייחודיים ול- Pinterest היו 84.4 מיליון משתמשים ייחודיים.

חברת המחקר eMarketer מעריכה כי המשתמשים הבגירים בפייסבוק בארה”ב משתמשים השנה 41 דקום ביום בשנת 2017 לעומת 40 דקות בשנת 2016.

The Social Butterflies: Highlights From our Social Media Survey, סקר של RBC Capital Markets שפורסם בחודש מאי האחרון בקרב משתמשי פייסבוק בארה”ב מצביע על כך שהמשתמשים אמרו שבכוונתם להפחית במידת-מה השימוש שלהם ברשת החברתית במהלך 12 החודשים הקרובים.