Strategy Analytics: צפוייה האטה בגידול בהוצאות הפרסום הנייד בשנים הקרובות

Global Mobile Advertising Forecast – 2010-2023, דו”ח של חברת המחקר Strategy Analytics שפורסם ב- 9 באוקטובר 2018 קובע כי בחמש השנים הקרובות צפוייה האטה בגידול בהוצאות ה- Mobile Advertising.

לדברי חברת המחקר, בשנים 2013-2018 היה גידול בשיעור של פי שישה בהוצאות.

עתה היא מעריכה כי בשנים 2018-2023 יחול גידול בשיעור של 12.1% בהוצאות על הפרסום הנייד ובשנת 2023 הן יסתכמו ב- 222.3 מיליארד דולר. זאת לעומת 104.7 מיליארד דולר בשנת 2017.

עוד אומרת סטרטג’י אנליטיקס כי נתח המובייל של הפרסום הדיגיטלי יגדל בצורה מהירה בשוקי הפרסום שהם פחות מפותחים. לעומתם, בשווקים המפותחים יותר, הנתח של הפרסום הנייד יישאר כמעט ללא שינוי.

פורמט הפרסום הנייד הדומיננטי יישאר תחום החיפוש [Search] עם נתח של 47% מכלל הוצאות הפרסום בתקופה המדוברת. התחום בעל הגידול המהיר ביותר יהיה הוצאות פרסום ב- mobile video [עם שיעור גידול שנתי מצטבר של 16.5% בשנים 2018-2023].

עוד אומרת חברת המחקר כי הפרסום הנייד יגדל משיעור של 55% לשיעור של 67% בשנת 2023. בשווקים בהם נעשה שימוש גבוה בריבוי-מכשירים [multi-device use is high], דוגמת ארצות הברית, הנתח של הפרסום הנייד יגיע ל- 58% מכלל אמצעי הפרסום הדיגיטליים בשנת 2023 ואילו בשווקים שהם mobile-centric דוגמת הודו הנתח יגיע ל- 71%.