Nucleus: יצרנים מוסיפים יכולות Big Data לאור האצת האימוץ של תוכנות אנליטיקה בידי לקוחות ארגוניים

H1 2012 Technology Value Matrix for analytics software, דו”ח של חברת המחקר והייעוץ Nucleus Research שפורסם ב- 15 במאי 2012, אומר כי ארגונים מאיצים אימוץ תוכנות אנליטיקה. כתוצאה מכך יצרני אנליטיקה רבים מוסיפים יכולות ביג דאטה לחבילת ההצעות שלהם ללקוחות.

חברת המחקר מצאה כי יש שני גורמים ראשיים המאפיינים את שוק האנליטיקה העסקית העכשווי: האחד הוא שלקוחות ארגוניים ממשיכים לשפר את איכות קבלת ההחלטות שלהם תוך שהם מעבדים מידע באמצעות יותר מסננים (פילטרים) ומשתמשים עסקיים; השני – יכולות אנליטיקת ליבה בשלות לצד מוצרים הקשורים לביג דאטה הופכים מרכזיים בכל מוצר של אנליטיקה עסקית.

בריבוע מטריצת הערך האנליטית (Analytics Value Matrix) מובילה חברת IBM את קטגוריית ה- Leader ואחריה החברות הבאות: חברת Oracle, חברת Microsoft, חברת SAP, חברת Qlikview, חברת Teradata וחברת Birst.

בקטגוריית ה- Facilitator נמצאות בין היתר החברות הבאות: חברת TIBCO Spotfire, חברת Tableau וחברת SAS.

בקטגוריית ה- Expert נמצאת בין היתר חברת MicroStrategy.

בקטגוריית ה- Core Provider נמצאות בין היתר החברות הבאות: חברת EMC, חברת Panorama וחברת Actuate.