MasterCard (בכנס Mobile World Congress 2013, MWC): קיימים התעניינות ובלבול בקרב צרכנים לגבי ביצוע תשלומים באמצעות מכשירים ניידים [Mobile Payments ]

Mobile Payments Social Media Study, דו”ח המדיה החברתית הראשון בעולם אשר חיברו חברת MasterCard וחברת Prime Research ופורסם ב- 25 בפברואר 2013 מסתמך על ניתוח של 85,000 תגובות במדיה חברתית לרבות ב- Twitter, ב- Facebook בבלוגים מקוונים ובפורומים ואשר נערך במשך שישה חודשים. הוא נועד לבחון נכונותם של אנשים לאמץ שירותי תשלומים ניידים.

ממצאי הניתוח, המקיף 43 שווקים בעולם, מעידים על היקף גדול של שיחות והתעניינות צרכנים באימוץ של תשלומים ניידים.

יחד עם זאת מציינים הצרכנים בהקשר זה גם שיקולי אבטחה, תמיכת לקוחות ובלבול לגבי קשת האופציות הזמינות כיום כמכשולים להצטרף.

הדו”ח פורסם במסגרת הכנס השנתי Mobile World Congress 2013, MWC המתקיים בברצלונה ספרד בתאריכים 25.2.2013-28.2.2013.