Lyft, חברת שירות קריאת רכבים (Ride hailing service): קרוב לרבע מיליון משתמשים בפלטפורמה שלה נטשו את כלי הרכב שלהם בשל זמינות השירות; 50% נוסעים פחות ברכבים שלהם עצמם; 25% – אינם חשים שבעלות על רכב פרטי חשובה עוד

18:25 20.01.2018

קטגוריות: תעופה/תחבורה/תיירות

Lyft, חברת שירות קריאת רכבים (Ride hailing service), פירסמה החודש דו”ח חדש [Economic Impact Report] המסכם את ההשלכות הכלכליות של פעילותה בשנת 2017.

לדברי החברה היו לה בשנה שעברה 375.5 מיליון נסיעות, גידול בשיעור של 130% לעומת הנסיעות במהלכה של שנת 2016. החברה שירתה 23 מיליון נוסעים, גידול שנתי בשיעור של 92%. לחברה  1.4 מיליון נהגים, גידול של 100% לעומת השנה שקדמה לה.

החברה טוענת בדו”ח החדש שלה כי קרוב לרבע מיליון משתמשים בפלטפורמה שלה ושהם נהגים בעצמם, נטשו את כלי הרכב שלהם בשל זמינות השירות. חמישים אחוז מהמשתמשים שלה דיווחו כי הם נוסעים פחות בכלי הרכב שלהם עצמם בשל השירות של ליפט ורבע מהמשתמשים טענו כי אינם חשים שבעלות על כלי רכב פרטי חשוב עוד.

הסקר שערכה החברה מצביע גם על מגמה חיובית בקרב משתמשיה לגבי כלי רכב אוטונומיים [self-driving vehicles] ו- 83% מהם אמרו כי יהיו מוכנים להשתמש בשירותי החברה גם ברכבים אוטונומיים כשאלה יהיו זמינים.

עוד עולה מהסקר כי ערב ראש השנה האזרחית (31.12.2017) היה העמוס ביותר עבור החברה עם יותר מ-2 מיליון נסיעות.