IDG: מרבית אנשי השיווק במגזר הטכנולוגיה מתכננים גידול בתקציב השיווק שלהם ב- 2012

דו”ח של IDG Research Services שפורסם ב- 29 בנובמבר 2011 אומר כי סקר מקוון שנערך בקרב אנשי השיווק במגזר הטכנולוגיה במדינות שונות מצביע על כך ששני-שלישים מהם מתכוונים להגדיל את תקציביהם בשיעור ממוצע של 3.5% בשנת 2012 בהשוואה לשנת 2011. ההוצאות על תחום הדיגיטל יהיו הדומיננטיות (50%) בשנה האזרחית החדשה ואחריו תחום האירועים (24%).

העדיפות המובילה בראש ההוצאות על תחום הדיגיטל תהיה ליצירים “לידים” (עם 27%) כשבמקום השני display/banner (עם 20%) ובמקום השלישי – מנועי חיפוש (עם כ- 19%).

כאשר משווים לשיווק נייד, אומרת IDG, הרי ששיווק במדיה החברתית מוביל בהפרש משמעותי: 64% לעומת 95%, בהתאמה. משמעות הדבר היא שבעבור אנשי שיווק רבים השיווק במדיה החברתית התקדם מעבר לשלב הראשוני, הניסיוני, בניגוד לשיווק הנייד.