IBM: מגמות הקניות המקוונות והניידות: המשך גידול ברבע הראשון של 2012

16:30 04.05.2012

קטגוריות: פרסום/שיווק/מדיה

תגים: , , , ,

ה- online economic indicator של חברת IBM שפורסם ב- 2 במאי 2012 מצביע על כך שתעשיית הקמעונאות האמריקנית חוותה המשך הגידול במגמות הרכישה המקוונות והניידות ברבע הראשון של השנה הנוכחית.

לפי האינדיקטור של יבמ, המסחר הנייד [ mobile commerce, mCommerce] גדל בחודש מארס 2012 ל- 13.3% מכלל המכירות הקמעונאיות המקוונות, כפליים מהנתון במארס 2011 [שעמד על 7%].

במכירות המקוונות ברבע הראשון של 2012 הייתה ירידה של 1.9%(-) לעומת המכירות ברבע הראשון של 2011 אולם המסחר המקוון כולו גדל ל- 6.3% מחודש פברואר לחודש מארס 2012.