IAB/PwC: ברבע השלישי של 2012 חל גידול של 18% בהוצאות הפרסום המקוון בארה”ב לכ- 9.3 מיליארד דולר

Internet Advertising Revenue Report, הדו”ח הרבעוני של Interactive Advertising Bureau, IAB ושל חברת PwC US/New Media Group שפורסם ב- 19 בדצמבר 2012 אומר כי ברבע השלישי של שנת 2012 חל גידול של 18% בהוצאות הפרסום המקוון בארצות הברית לכ- 9.3 מיליארד דולר.

ברבעון המקביל בשנה הקודמת (הרבע השלישי של 2011) הסתכמו ההכנסות ב- 7.8 מיליארד דולר ואילו ברבעון הקודם (הרבע השני של 2012) הסתכמו ההכנסות ב- 8.72 מיליארד דולר.