IAB: הכנסות הפרסום המקוון בארה”ב ב- 2013 הסתכמו ב- 42.8 מיליארד דולר (גידול של 17% לעומת 2012); לראשונה היו גבוהות יותר מהפרסום בטלוויזיה

דו”ח רבעוני של Interactive Advertising Bureau, IAB שהוכן בשיתוף עם PwC U.S. ופורסם ב- 10 באפריל 2014 אומר כי בשנת 2013 חל גידול של 17% בהוצאות הפרסום המקוון בארצות הברית בהשוואה להוצאות בשנת 2012.

לדברי IAB, הכנסות הפרסום המקוון בארה”ב בשנת 2013 הסתכמו ב- 42.8 מיליארד דולר.

לראשונה היו ההכנסות מפרסום מקוון גדולות יותר מהכנסות הפרסום בטלוויזיה שהסתכמו ב- 40.1 מיליארד דולר.

ברבע הרביעי של 2013 הסתכמו ההכנסות ב- 12.1 מיליארד דולר, גידול של 17% לעומת 10.3 מיליארד דולר ברבע הרביעי של 2012 וגידול של 14% לעומת הרבע השלישי של 2013 בו הסתכמו ההוצאות ב- 10.6 מיליארד דולר.

עוד מצביע הדו”ח על גידול תלת-ספרתי (שנה שלישית ברציפות) לפרסום במובייל: הגידול בשנת 2013 היה בשיעור של 110%, מ- 3.4 מיליארד דולר ב- 2012 ל- 7.1 מיליארד דולר בשנת 2013.

ההכנסות מפרסום צמוד תוצאות חיפוש הסתכמו אשתקד ב- 18.4 מיליארד דולר, גידול של 9% לעומת 2013.

הכנסות פרסום Display הסתכמו ב- 12.8 מיליארד דולר (או 30% מכלל ההכנסות ב- 2013), גידול של 7% לעומת 2012.