Digitimes Research: המכירות של סמרטפונים מתוצרת סינית צפויות לקטון בשיעור של יותר מ- 10%(-) ברבע הרביעי של 2018 בהשוואה ל- Q4 2017

דו”ח של Digitimes Research מצביע על כך שהמכירות של סמרטפונים מתוצרת סינית צפויות לקטון בשיעור של יותר מ- 10%(-) ברבע הרביעי של שנת 2018.

זאת לאחר שחברות הטלקום קיצצו בסובסידיה לרכישת מכשירים מדגמי דור רביעי (4G) והתארכות מחזורי ההחלפה של מכשירים שבשימוש – למכשירים חדשים (replacement cycle)].

עוד מצביעה Digitimes Research על כך שנרשמה ירידה בשיעור של 6.9%(-) במכירות הטלפונים החכמים מתוצרת סינית במהלך הרבע השלישי של השנה הנוכחית.

חברת Huawei הגדילה את מכירות הסמרטפונים שלה בשיעור של 20% במהלך הרבע השלישי ואילו החברות  Xiaomi ו-  Oppo חוו גידול בשיעורים חד-ספרתיים.

לעומתן, חברת Vivo דווקא רשמה ירידה בשיעור חד-ספרתי.

בהשוואה למצב שנה קודם לכן, רק החברות Huawei ו- Xiaomi רשמו גידול במכירות ברבע השלישי של השנה ואילו החברות Oppo ו- Vivo  חוו ירידות בשיעורים דו-ספרתיים.

Digitimes Research מעריכה כי בעקבות הרכישות במהלך יום הרווקים המסורתי [11.11] הרי שכלל מכירות הטלפונים החכמים בסין צפויות לגדול ברבע הרביעי של השנה בהשוואה למכירות ברבע השלישי של השנה הנוכחית אולם הן יהיו קטנות בשיעור של יותר מ- 10%(-) בהשוואה למכירות הסמרטפונים ברבע הרביעי של שנת 2017.

חברת Apple צפוייה להגיע למקום השלישי במכירות ברבע הרביעי השנה [בשל הזמינות של מכשירי ה- iPhone XR ומכשירים מדורות קודמים במחירים זולים יותר] ואחרי החברות Huawei ו- Xiaomi היא תקדים את החברות Oppo ו- Vivo .