Digitimes Research: המכירות של הדגמים החדשים של ה- iPhone שהוכרזו ע”י חברת Apple רק אתמול צפויות להגיע ליותר מ- 85 מיליון יחידות במחצית השנייה של השנה

הערכה חדשה של Digitimes Research שפורסמה היום (13.9) אומרת כי המכירות של הדגמים החדשים של ה- iPhone  [ה- iPhone Xs, ה- the iPhone Xs Max וה-  iPhone XR] שהוכרזו ע”י חברת Apple רק אתמול (12.9) צפויות להגיע ליותר מ- 85 מיליון יחידות במחצית השנייה של שנת 2018.

ההערכה הזאת מבוססת על מידע של שרשרת האספקה, על המכירות השנתיות של חברת אפל ועל מחירי המכירה הממוצעים של האייפונים בשנים האחרונות.

המכירות של iPhone XR צפויות להוות יותר מ- 50% מכלל המכירות של שלושה המודלים החדשים, זאת למרות שמודל זה יהיה זמין רק מ- 26.10 לעומת שני הדגמים האחרים שיהיו זמינים כבר מ- 21 בספטמבר 2018.

יחד עם הדגמים הקודמים של האייפונים, כלל מכירות האייפונים במחצית השנייה של שנה זו צפויות להסתכם ביותר מ- 127 מיליון יחידות, גידול צנוע לעומת התקופה המקבילה בשנה הקודמת.

עם זאת, Digitimes Research מציינת כי כלל ההכנסות ממכירות דגמי האייפונים השונים במחצית השנייה של השנה הנוכחית צפויות להסתכם בכ- 100 מיליארד דולר, גידול בשיעור של 10% לעומת התקופה המקבילה בשנה עברה.