Cyber Monday: קומסקור: הכנסות של 1.25 מיליארד דולר

חברת comScore הודיעה ב- 29 בנובמבר 2011 כי ב- Cyber Monday שחל ב- 28 בנובמבר הסתכמו ההכנסות בשיא של 1.25 מיליארד דולר, גידול של 22% לעומת השנה שעברה.

זהו ה- Cyber Monday השני בו ההכנסות עולות על 1 מיליארד דולר בארצות הברית.

ב- 28 הימים הראשונים של חודש נובמבר 2011 הסתכמו ההוצאות המקוונות ב- 15 מיליארד דולר, גידול של 15% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

המונח סייבר מאנדיי הוטבע בשנת 2005 ע”י ה- National Retail Federation, NRF כדי לעודד אמריקנים לבצע רכישות מקוונות ביום שני הראשון שלאחר חג ההודיה. לא תמיד זהו יום הקניות המקוונות העמוס ביותר אולם בשנים האחרונות חל גידול מתמיד משום הקמעונאים מציעים הנחות מיוחדות ליום זה.