CTIA: ספקי סלולר בארה”ב השקיעו כמעט פי שישה בכל מנוי בהשוואה לשאר העולם

הדו”ח החצי-שנתי של CTIA-The Wireless Association שפורסם ב- 2 במאי 2013 אומר כי ספקי סלולר בארה”ב השקיעו כמעט פי שישה בכל מנוי בהשוואה לשאר העולם: 30.1 מיליארד דולר ב- 2012, רבע מההוצאה העולמית. ההוצאה בשנה הקודמת, שנת 2011, הייתה 25.3 מיליארד דולר.

ההוצאה לכל מנוי בארה”ב הייתה 94 דולרים ב- 2012 ובעולם ההשקעה הממוצעת הייתה 16 דולרים.

CTIA מציינת כי לארצות הברית רק 5% מכלל משתמשי האלחוט ברחבי העולם.

מאז שנת 2000 השקיעו חברות הסלולר יותר מ- 296 מיליארד דולר לא כולל סכום של יותר מ- 35 מיליארד דולר בהכנסות ממכירה פומבית של תדרים ששולמו לממשלת ארה”ב.

בין שלל הנתונים הנוספים שמפרם CTIA בדו”ח שלו: בשנת 2012 היו 326.4 מנויי אלחוט מחוברים (שיעור חדירה של 102%), גידול של 3.3% לעומת 2011.

מספר מנויי prepaid/pay-as-you-go עמד על 76.4 מיליון איש (או 23.4% מהמנויים), גידול של 6.6%.

תעבורת הנתונים האלחוטית עמדה אשתקד על 1.468 טריליון מגה-בייט, גידול של 69.3% לעומת השנה הקודמת.

בסך הכל נשלחו בשנה הקודמת 2.19 טריליון מסרוני SMS [ירידה של 4.9%(-) לעומת השנה שקדמה לה] ו- 74.5 מיליארד מסרוני MMS [גידול של 41%].