נתונים רבעוניים של IAB ושל PwC US: הכנסות הפרסום המקוון בארה”ב ברבע השלישי של 2013 הסתכמו ב- 10.69 מיליארד דולר

IAB Internet Advertising Revenue Report, דו”ח רבעוני של Interactive Advertising Bureau, IAB ושל New Media Group ב- PwC US שפורסם ב- 23 בדצמבר 2013 מצביע על כך שהכנסות הפרסום המקוון בארה”ב ברבע השלישי של 2013 הסתכמו ב- 10.69 מיליארד דולר.

מדובר בגידול בשיעור של 4.2% לעומת הרבע השני השנה הנוכחית בה הסתכמו ההכנסות ב- 10.26 מיליארד דולר.

כמו כן חל גידול של 15% בהשוואה לרבע המקביל בשנה הקודמת – הרבע השלישי של 2012 – בו הסתכמו ההכנסות ב- 9.26 מיליארד דולר.

שני דו”חות של חברת המחקר Forrester Research שפורסמו ב- 11 בדצמבר 2013 מעריכים כי כלל הוצאות הפרסום בוידיאו בשנת 2013 הסתכמו בארצות הברית ב- 3.6 מיליארד דולר ואילו באירופה הן הסתכמו ב- 1.2 מיליארד אירו.

68% מהבגירים המקוונים בארה”ב צפו בסוג כלשהו של וידיאו מקוון במהלך החודש האחרון ואילו באירופה הוידיאו הוא סוג הבידור האהוד ביותר ו- 71% מהבגירים המקוונים צפו בסוג כלשהו של וידיאו מקוון במהלך החודש האחרון.