תעלומה: היכן נעלמה הסמנכ”לית בחברת “בזק”?!

ביום שלישי, 21 בינואר 2020, אחרי הצהריים, פירסם אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ ידיעה שכותרתה: דו”ח מצב האינטרנט ל- 2019 כולל מדגם בקרב ילדים מגיל 8 ומסר לפוליטיקאים. הידיעה, כמו באתרים אחרים, התייחסה לדו”ח השנתי של בזק החברה הישראלית לתקשורת בע”מ.

כשהידיעה פורסמה היא סווגה כ”נושא חם“. אולי בהשפעת מזג האוויר הקר השורר בארץ בימים האחרונים, התפוגג חומו של הנושא והסיווג שונמך בתוך זמן לא רב ל”חדשות הצרכנות”.

אבל מה שמעניין יותר בידיעה הזו הוא ההיבט הדרמטי שבה: בתחתית הידיעה מופיעה השורה “הדו”ח בצורת אינפוגרפיקה צבעונית ומאירת עיניים” עם קישור לאותה אינפוגרפיקה, אחריה רווח גדול ומתחתיו השורה: “בתמונה:  קרן לייזרוביץ, סמנכ”לית השיווק והחדשנות של בזק”.

אלא שמרוב חדשנות, התמונה נעלמה ועימה גם סמנכ”לית החדשנות של חברת התקשורת הגדולה.

ביקשתי ממישהו שיבדוק עבורי גם בדפדפנים אחרים מאלה שאני משתמש בהם אבל הדבר לא פתר את השאלה המטרידה.

ומה שלא פחות מטריד הינו העובדה שמקרב מאות האלפים הקוראים את ‘טלקום ניוז’, לא נמצא ולו צדיק אחד בסדום שיתהה – בתגוביות (טוקבקים) – להיכן נעלמה הסמנכ”לית.

קצת הזכיר את “הציור השבועי לילד” של יהושע ג’קסון (ג’קי) במוסף השבועי של “ידיעות אחרונות” [או בשם הפופולרי “איפה הילד“]. אלא שדברים כאלו ממש אינם משחק ילדים.

כיוון שקרן לייזרוביץ ‘נעלמה’ רק באתר ‘טלקום ניוז’, אני מקווה מאוד שלגברת הצעירה (שנכנסה לתפקידה הנוכחי בחברת בזק בדצמבר 2018) שלום והיא חשה בטוב. ייתכן בכלל שהיא עצמה לא חשה ב’היעלמותה’ הפתאומית.

= = = = = = = = = = = = =

עדכון [מוצאי שבת, 25.1.2020]: חזל”ש – ממש במקרה [כי הרי אבי וייס לא קורא ולא מכיר את Read IT Now…] הוא הוסיף את התצלום החסר של הסמנכ”לית קרן לייזרוביץ לאייטם על הדו”ח השנתי של בזק. חשבת מר וייס שלא אשים לב לכך שהוספת את התצלום רק לאחר שאני כתבתי כאן באתר על היעדרו?

= = = = = = = = = = = = =

הדבר, כמובן, תועד קודם לפרסום זה, למקרה של תביעה דיבה מצידו של אבי וייס או למקרה שעכשיו – בעקבות הפרסום שלי – לא יוסיף את התצלום האמור.

= = = = = = = = = = = = =