תביעה (ובקשה לאשרה כתובענה ייצוגית) נגד סלקום: אינה מודיעה לכאורה ללקוחותיה בתום תקופת ההטבה וכך “גורמת ללקוחותיה לשלם ביתר עד אשר ישימו לב לשינוי (אם בכלל)”

08:39 01.11.2019

קטגוריות: טלקום/וויירלס/מובייל משפט

תגים:

לבית-המשפט המחוזי מחוז מרכז בלוד הוגשה  ב- 31 באוקטובר 2019 תביעה (ובקשה לאשרה כתובענה ייצוגית) נגד חברת סלקום ישראל.

התובע בתיק זה הוא גדעון צור, לקוח של חברת סלקום בתחום הסלולר.

בכתב הטענות נאמר בין היתר כי “תובענה זו עוסקת במדיניות פסולה של הנתבעת, סלקום ישראל,  במסגרתה היא מעניקה הנחות ללקוחותיה לזמן מוגבל ואינה מודיעה להם על תום תקופת ההטבה באופן בו היא נדרשת לכך בדין. בפרט, אין היא שולחת ללקוחותיה הודעה נפרדת על מועד סיום ההטבה הצפוי כלל, בניגוד להוראות הדין. באמצעות מדיניות זו הנתבעת גורמת ללקוחותיה לשלם ביתר עד אשר ישימו לב לשינוי (אם בכלל)“. [הערה: ההדגשה מופיעה במקור].

בהמשך כתב הטענות נאמר כי “[…] פעולותיה המתוארות של הנתבעת מנוגדות לחובתה עפ”י דין להודיע על שינויים צפויים בדמי השימוש בהודעה נפרדת, בחשבוניות ובמסרון למספר הטלפון הנייד שמסר הצרכן לעוסק. הנתבעת אינה שולחת כל הודעה נפרדת שהיא, אינה מודיעה בחשבונית באופן העולה בקנה אחד עם דרישות החוק ואינה מקפידה על משלוח מסרון”.

התביעה הוגשה באמצעות עו”ד עומר מקייס, מעיין הכהן ואלישע הרלב.