שירות מטאורולוגי: מצלמה לתיעוד מזג אויר – פניה מוקדמת לקבלת מידע (RFI)

הגוף המפרסם: משרד התחבורה והבטיחות בדרכים/השירות המטאורולוגי הישראלי

נושא המכרז: מצלמה לתיעוד מזג אויר – פניה מוקדמת לקבלת מידע (RFI)

תאריך פרסום: 16 באוגוסט 2018

מועד אחרון: 16 בספטמבר 2018

הערות: און מינץ סגן בכיר למנהל השירות המטאורולוגי ומנהל החטיבה לתשתיות טכנולוגיות כותב כי בכוונת השירות המטאורולוגי לבחון את האפשרות לשלב בחלק מאתריו מצלמות אשר יצלמו, ישדרו אל מרכז החיזוי ויתעדו את תמונות מצב מזג האוויר בקרוב לזמן אמת.

לצורך בחינת האפשרות לצאת להליך הצטיידות כאמור, אנו מבקשים ללמוד את הפתרונות הטכנולוגיים הקיימים בשוק, להעריך את העלויות הנדרשות לכך ולבחון השוק הרלבנטי.

המצלמות והתשתיות הנלוות נדרשות לענות על הדרישות הבאות: צילום בתנאי תאורת יום; צילום בתנאי תאורת לילה; שליטה על קצב הצילום (תמונות בודדות או רצף); התמודדות עם תנאי תאורה משתנים ובכלל זה גם שמש ישירה, שעות בין ערביים, תאורה חלשה עקב עננות ומזג אוויר סגרירי וכד’; תמונה איכותית גם בעת ירידת משקעים  ואובך; רזולוציה טובה ומספקת לזיהוי איכותי של פרטים רלוונטיים לתופעות מזג אוויר ומשקעים; מפתח זוויתי רחב ככל האפשר; תמונה מיוצבת מתנודות מכניות; התקנה בתנאי חוץ על גגות מבנים או על גבי עמודי מתכת; תחזוקה וניקוי בתדירות נמוכה; העברת תמונה אל מרכז בקרה בתקשורת קווית או סלולרית בקרוב לזמן אמת. דחיסה ופריסה איכותית  של המידע המועבר בתקשורת והנשמר בבסיסי הנתונים.

פנייה זו אינה בבחינת בקשה לקבלת הצעות ואינה הליך מכרזי, לפיכך אין בה כדי ליצור מחויבות כלשהי כלפי מי מהמשיבים לה. הפנייה נועדה לקבלת מידע בלבד, ובעקבותיה ישקול המשרד את המשך פעולותיו בהתאם לשיקולים מקצועיים וענייניים. מענה לפנייה לא יהווה תנאי להשתתפות במכרז שיערך בעקבותיו. מענה לפנייה מוקדמת לקבלת מידע לא יעניק יתרון במכרז ולא יחייב את שיתופו במכרז של העונה או התקשרות עמו בכל דרך אחרת.