שירות בתי-הסוהר (שב”ס) – ארגון כליאה לאומי: מכרז להקמת מערכת לניהול מרכזי מכר ולניהול מערך תעסוקה

הגוף המפרסם: שירות בתי-הסוהר (שב”ס) – ארגון כליאה לאומי

נושא המכרז: הקמת מערכת לניהול מרכזי מכר ולניהול מערך תעסוקה

תאריך פרסום: 26 בפברואר 2015

מועד אחרון: 4 במאי 2015

הערות: הארגון נמצא בשלבים מתקדמים של החלפת מערכות הליבה בתחום הלוגיסטי והפיננסי במערכת מרכב”ה (המפותחת ומיושמת ע”י האוצר ע”ג פלטפורמת SAP) ומתוכננת להיות מבצעית בארגון ברבע הראשון של שנת 2015. מערכת מרכב”ה תחליף את כל המערכות הפיננסיות והלוגיסטיות הקיימות בשב”ס למעט מספר מודולים אשר יינתן להם מענה במסגרת מערכות נלוות אחרות (מודול מרכזי מכר, מודול לניהול מערך התעסוקה, מודול מזון ומודול לניהול נקודות מדים).

המערכת תפותח כמערכת אינטגרטיבית ותכלול מערכת לניהול מרכזי מכר ומערכת לניהול מערך התעסוקה. המערכת עתידה להשתלב עם מערכת ניהול כספי האסירים (ניהול חשבונות אסירים) הקיימת בארגון ומתבססת על פלטפורמת SAP Business One. המערכת תקום על-בסיס טכנולוגיה זו ותתממשק עם מערכות פנים-ארגוניות ומערכות חוץ-ארגוניות. היא תתמוך בחוקים העסקיים של הארגון ותאפשר גמישות ניהולית ותפעולית ללקוחותיה.

שירות בתי-הסוהר מבקש לקבל הצעות להקמה והתאמה של מערכת מרכזי מכר ומערכת לניהול מערך תעסוקה. המערכת וכל מרכיביה תוקם בשיטת “פיתרון מלא” (Turn-Key System)  ובמחיר סופי וקבוע (Firm & Fixed Price) . המערכת המוצעת תהיה מערכת חדשה שתחליף את מערכת הלוגיסטית הקיימת כיום בשב”ס.

בשב”ס קיימת מגמה להעביר את כל מערך המחשוב והאחסון לסביבה וירטואלית מסוג VMware. בארגון הוקמו שתי סביבות וירטואליות:  סביבה אחת המשמשת להפעלת מערכות צד ג’ (מערכות אשר מוקמות ומתוחזקות ע”י ספקים שונים) וסביבה שנייה להפעלת מערכות אשר מפותחות ומתוחזקות ע”י מערך הפיתוח הפנים-ארגוני. המציע יידרש לתכנן את הארכיטקטורה ולהתייחס לכל אחד מהסעיפים בפרק זה תוך תמיכה מלאה בסביבה וירטואלית של VMware  .

בין תנאי הסף: המציע מעסיק באופן קבוע בשנתיים מתוך שלוש השנים (2012, 2013 ו- 2014) שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות, צוות המורכב מלפחות 20 עובדים (מיישמים, מנהלי פרוייקטים, מפתחים וכו’)  בתחום פעילות המכרז (SAP Business One); המציע יהיה בעל שותפות עסקית עם חברת SAP מסוג GOLD.