שובם של הגנרטור וחידות חמיצר

אם איני טועה, וחיפוש בגוגל לגבי השנה האחרונה מאמת זאת, הרי שאבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ לא פירסם מזה זמן איזשהו אייטם ‘עסיסי’ על ‘המחולל התל אביבי’ – TLV Generator, שהוא משמש כיו”ר שלו [למרות שלא תמיד הוא מפרסם גילוי נאות על כך באייטמים בנושא המופיעים באתר שלו].

לא-מכבר הוא פירסם אייטם על “האפליקציה החברתית Chat’n’roll – – קהילה בימי קורונה”. וייס הסביר לקוראיו כי “מדובר באפליקציית צ’ט חינמית מבוססת מיקום לאנדרואיד ולאייפון מבית האקסלרטור TLV-Generator “, נתן הסבר ארוך בנושא ובנוסף גם כתב כי “עד כה פותח מוצר מינימלי (MVP) בשיתוף עם ה- TLV Generator – אריאלה ואלי סוויד, וטל כתרן”.

אכן התגעגעתי למחולל של וייס היו”ר ושל שותפיו. תמיד נעים, בהקשר זה, להיזכר (עם חיוך לא קטן) בסיפור הדובים בחג החנוכה, בהקשר למחולל הזה [כאן ו- כאן].

וגם נעים להיזכר בחידות סטייל חמיצר שחד לנו מידי פעם אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’. אם הזכרתי כאן (שתי פיסקאות קודם לכן) את טל כתרן הרי שגם נעים להיזכר באותו אייטם בו כתב אבי וייס על שופט ישראלי בתחרות בינלאומית שכרגע ניתן רק לציין את שמו הפרטי ‘טל’: זאת למרות שאם נכנסים לקישור שמופיע מתחת לשמו של אותו ‘טל’, ניתן למצוא שם גם את שם משפחתו של ה- שופט.

ב- 20 באפריל 2018 כתבתי על כך כאן באתר [“מדובר בידיעה שהוא פירסם ב- 15 באוקטובר 2017 ועסקה בתחרות בינלאומית בתחום הפינטק”] וכתבתי על כך גם כאן ב- 19.4.2019. יתקן אותי אבי וייס אם אני טועה (ואני חושב שאיני טועה), הרי שעד היום הוא טרם פירסם את שמו המלא של אותו ‘טל’ בהקשר לאותה תחרות בינלאומית. אבל יש לנו זמן, לא בוער.

אגב, בהזדמנות אחרת כתב אבי וייס על עובד של משרד התקשורת בשם ש.ש. מי שהקליק על צמד האותיות הללו בטקסט של האייטם של אבי וייס הגיע במהירות לשמו של שחר שיליאן מנהל תחום הנדסת תקשורת במשהת”ק.

בלא מעט מקרים [למשל, קיראו – כאן] כתב אבי וייס על עובד בשם א”ב, או ג”ד, או ה”ו במשרד התקשורת או במקומות אחרים. וכאן המקום להדגיש כדי להסיר כל ספק: אין המדובר בסוכנים חשאיים או משהו בסגנון.

= = = = = = = = = = = = =

וכאן אני חוזר לאייטם החדש של אבי וייס. מופיעה בו הפיסקה הבאה לגבי האפליקציה החברתית Chat’n’roll בה נאמר: “צוות המייסדים כולל את רחל טקץ כימאית ודוקטור להנדסה, אפי טקץ טייס בחיל האוויר בדימוס, יזם ואיש עסקים בהווה, ואת אמיר ח. מתכנת ומומחה לפיתוח אתרים”. [ההדגשות – במקור].

רק רגע, מה פירוש המשפט הזה: ‘אמיר ח. מתכנת ומומחה לפיתוח אתרים’? לא ברור: אם הוא אינו מעוניין לחשוף את שם משפחתו, מדוע היה בכלל צריך להזכיר אותו? האייטם של וייס היה פחות איכותי אם הוא לא היה מוזכר כלל? [והאמור אינו מזלזל חלילה באדון המסתורי הנכבד].

אם בודקים באתר האינטרנט של איגוד האינטרנט הישראלי, במדור WhoIs, את שם המתחם chatnroll.co.il, אזי מוצאים כי מי שמחזיק בשם המתחם הזה הוא Amir Haddad שכתובת המייל שלו היא בחברה הקרוייה Biznizat, חברה הקשורה להקמת אתרים מקוונים. האם זה אכן הפיתרון החלקי לשאלה במי מדובר? לאבי וייס [“שירות במשטרת ישראל: 1972-1998, יציאה לפנסיה בדרגת כתף נצ”מ (ניצב משנה) ודרגת פנסיה תת-ניצב”] – הפיתרונים.

= = = = = = =