רשת המיסים: מכרז לאספקת שירותי ייעוץ, תכנון, תיאום והפעלת מוקד תקלות בתחום תקשורת טלפוניה

הגוף המפרסם: משרד האוצר/רשות המיסים בישראל

נושא המכרז: מכרז  לאספקת שירותי ייעוץ, תכנון,  תיאום והפעלת מוקד תקלות בתחום תקשורת טלפוניה

מס’ המכרז: 2/18

תאריך פרסום: 8 בפברואר 2018

מועד אחרון: 1 במארס 2018

הערות: במודעה לעיתונות של הרשות נאמר בין היתר כי תנאי סף להשתתפות במכרז הוא ש“המציע עצמו בעל ניסיון בכל אחת משלושת השנים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות במכרז באספקת שירותי ייעוץ בנושא תכנון תצורות לשירותי מרכזיות, טלפוניה, וטכנולוגיית IP. תנאי סף נוסף הוא שהמציע בעל ניסיון בכל אחת משלושת השנים שקדמו למועד הגשת הצעתו למכרז באספקת שירותי מוקד HD הכולל מרכז תמיכה”. [הערה: ההדגשה מופיעה במקור].

משך ההתקשרות במסגרת מכרז זה היא שנתיים עם אופציה של המזמין להארכה ב”שלוש שנים נוספות, עד שנה אחת (או חלק ממנה) בכל פעם”.