רשות התקשוב פירסמה את הנחיותיה לגיבוש תוכניות עבודה בתחום התקשוב לשנת 2020 במשרדי הממשלה וביחידות הסמך; יחל מיד לאחר חגי תשרי בכל משרד ממשלתי ויחידת סמך תהליך של גיבוש תכנית עבודה משרדית מפורטת הכוללת מטרות, יעדים, משימות ומדדים”

רשות התקשוב הממשלתי (במשרד ראש הממשלה) פירסמה את הנחיותיה לגיבוש תוכניות עבודה בתחום התקשוב לשנת 2020 במשרדי הממשלה וביחידות הסמך.

בהודעת הרשות נאמר כי “מטרת המסמך: להנחות את היחידות מונחות רשות התקשוב בדבר תהליך גיבוש תוכנית העבודה בתחום התקשוב לשנת 2020 תוך שימת לב ליעדים והתוצאות של המשרד, אגף מערכות המידע ורשות התקשוב” וכי “מסמך זה מהווה נוהל עבודה רוחבי, ועל כן תוכנו מחייב את קהל היעד”.

בהנחיות, עליהן חתום שחר ברכה מ”מ ראש רשות התקשוב הממשלתי נאמר בין היתר כי “בהמשך להנחיות תכנון לשנת 2020 שהופצו ב- 26 ביוני 2019 למנכ”לי המשרדים יחל מיד לאחר חגי תשרי בכל משרד ממשלתי ויחידת סמך תהליך של גיבוש תכנית עבודה משרדית מפורטת הכוללת מטרות, יעדים, משימות ומדדים”.

“כחלק אינטגרלי מתהליך התכנון המשרדי, מתבצע גם תהליך של גיבוש תכנית עבודה משרדית בנושאי התקשוב שמטרתה העיקרית היא לשרת את מטרות ויעדי המשרד בפרט ואת מטרות ויעדי הממשלה בכלל”.

“מבנה תוכנית העבודה לשנת 2020 תכנית העבודה היא כלי משילות המהווה הזדמנות עבור המנכ”ל ומנהל אגף טכנולוגיות דיגיטליות ומידע במשרד לקדם יעדים ותוצאות מוגדרים, על פי סדר עדיפות ברור. תוכנית העבודה בנושא התקשוב תכלול הגדרה של יעדים ומדדים, אשר יכוונו את הפעילויות המרכזיות והמשימות שמתכנן אגף טכנולוגיות דיגיטליות ומידע לבצע בשנת 2020”.