רשות השידור: בקשה לקבלת מידע (RFI) בנושא הפצת שידורי קול ישראל בהיקף ארצי וכן שירותי תחזוקה ובקרה של המשדרים

הגוף המפרסם: רשות השידור

נושא המכרז: בקשה לקבלת מידע (RFI) בנושא הפצת שידורי קול ישראל בהיקף ארצי וכן שירותי תחזוקה ובקרה של המשדרים

תאריך פרסום: 7 ביוני 2012

מועד אחרון: 9 ביולי 2012

הערות: רשות השידור מעוניינת לבחון אפשרות לפרסום מכרז לשם התקשרות עם גוף (אחד או יותר), לצורך הפצת שידורי הרדיו של קול ישראל בהיקף ארצי, וכן לצורך תחזוקה ובקרה שוטפות על פעולת המשדרים. בכלל זה, יידרש/ו ספק/י השירותים, בין היתר, להעמיד אתרים להקמת משדרים, לרכוש משדרים, להתקינם, לתחזקם, לשדרגם וכיו”ב. בשלב ראשון, מעוניינת הרשות לבחון קיומם של אתרים מתאימים ברחבי הארץ, להצבת מערך שידורי הרדיו של הרשות.

לפיכך, הרשות מבקשת מגופים בעלי עניין ומהציבור כולו להביא בפניה מידע המצוי ברשותם בדבר קיומם של אתרים מתאימים ברחבי הארץ להצבת מערך שידורי הרדיו של הרשות. על האתרים להתאים להקמת משדרים הן מבחינה טכנית, הן מבחינה תכנונית, לרבות הוראות חוק התכנון והבנייה, תכניות מתאר ארציות ו/או כל דין אחר, הן מבחינת הכיסוי הנדרש, הספקי המשדרים וכל נתון רלוונטי אחר. ככל הניתן, יש לצרף לתשובות את כל הפרטים הרלוונטיים להתאמת האתר המוצע לצרכי הרשות, לרבות מצבו המשפטי, התכנוני, התאמתו להקמת משדר מבחינה טכנית, מבחינה חוקית וכיו”ב.

אין בפנייה זו משום התחייבות כלשהי מצד הרשות לפרסם מכרז בנושא, ו/או לגבי סוג המכרז ככל שיפורסם ו/או לגבי תוכנו, ו/או כדי להוות התקשרות ו/או התחייבות כלשהו כלפי מי מהגורמים אליהם נעשית פניה זו ו/או המשיבים עליה. היה ויפורסם מכרז, אין בפנייה זו כדי לחייב את הרשות לפנות לאותם גורמים אליהם נעשתה פנייה זו או לגורמים אשר השיבו לפניה זו. אין בהיענות לפנייה זו כדי להקנות יתרון כלשהו במכרז ככל שיפורסם, או כדי להבטיח עמידה בתנאי הסף במכרז כאמור. לאחר שלב ה- RFI תחליט הרשות אם לפרסם מכרז, בין אם לאור תוצאות ה- RFI, בין אם מכל סיבה שהיא, וזאת בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי ובכפוף לכל דין. בכל מקרה אין בתשובות לפנייה זו לגבי אתרי שידור אפשריים כדי לחייב את הרשות, והיא תהא רשאית לקיים כל בדיקה שתיראה לה לגבי כל נתון שייכלל בתשובות, ולפעול בנושא על פי שיקול דעתה הבלעדי.