קנליס: שעונים חכמים [Smartwatches] היוו 80% מהכנסות שוק המכשור הלביש [Wearables] ברבע הראשון של 2018

דו”ח של חברת המחקר Canalys  שפורסם ב- 23 במאי 2018 אומר כי שוק המכשור הלביש [Wearables] גדל בשיעור של 35% ברבע הראשון של שנת 2018  ל- 20.5 מיליון יחידות.

המניע העיקרי לגידול הוא ביקושים גדולים למכשירים לבישים בתחום הבריאות/הרפואה [health-centric devices].

לדברי חברת המחקר קנליס, שעונים חכמים [Smartwatches] היוו 80% מהכנסות שוק המכשור הלביש ברבע הראשון של השנה הנוכחית. זאת לעומת שיעור של 74% ברבע הראשון של השנה שעברה.

חברת Apple  הובילה את השוק עם מכירות של 3.8 מיליון יחידות של Apple Watches.

במקום השני החברה הסינית Xiaomi עם מכירות של 3.7 מיליון יחידות. שלישית – חברת Fitbit. רביעית – חברת Garmin. את החמישייה סוגרת חברת Huawei.