קנליס: עסקים קטנים יוציאו 3.3 מיליארד דולר ב- 2017 על אבטחת תוכן

דו”ח של חברת המחקר Canalys שפורסם ב- 1 במאי 2014 אומר כי עסקים קטנים [פחות מ- 100 משתמשים] ברחבי העולם יוציאו סכום כולל של 3.3 מיליארד דולר בשנת 2017 על אבטחת תוכן.

מדובר בשיעור גידול שנתי מצטבר של 7.8% בשנים 2014-2017. השוק העולמי בתחום זה גדל בשיעור של 5% בשנת 2013 להיקף של 2.4 מיליארד דולר.

שוק אבטחת התוכן כולל את הקטגוריות הבאות: אנטי-נוזקה [anti-malware], הצפנה, Data loss prevention – DLP, אבטחת מסרים ואבטחת איומי Web.

החברה צופה שהשקעות של עסקים קטנים בשירותי אבטחה מתארחים [hosted security services] יגדלו עד שנת 2017 בשיעור גידול שנתי מצטבר של 36%.

את השוק הובילה חברת Trend Micro עם נתח שוק של 17.2% ב- 2013 לעומת נתח של 18.2% ב- 2012 וירידה של 1.1%(-) בערך המכירות הכולל משנת 2012 לשנת 2013.

במקום השני חברת Symantec עם נתח שוק של 15.3% ב- 2013 לעומת נתח של 16.2% ב- 2012 וירידה של 1.3%(-) בערך המכירות הכולל.

במקום השלישי חברת McAfee עם נתח שוק של 14.6% ב- 2013 לעומת נתח של 15.6% ב- 2012 וירידה של 1.3%(-) בערך המכירות הכולל.

במקום הרביעי חברת Kaspersky Lab עם נתח שוק של 5% ב- 2013 לעומת נתח של 4.7% ב- 2012 וגידול של 11.8% בערך המכירות הכולל [היחידה מקרב ארבע המובילות בעלת גידול בערך המכירות הכולל].