קומסקור: הוצאות המסחר האלקטרוני הקמעונאי בארה”ב הגיעו ברבע השני ל- 43.2 מיליארד דולר
דו”ח של חברת המחקר comScore שפורסם ב- 9 באוגוסט 2012 אומר כי הוצאות המסחר האלקטרוני הקמעונאי בארצות הברית הגיעו ברבע השני של שנת 2012 ל- 43.2 מיליארד דולר. זהו גידול של 15% לעומת הרבע השני של 2011 אך ירידה לעומת הגידול של 17% שהיה ברבע הראשון של 2012.
לדברי קומסקור זהו הרבעון ה- 11 ברציפות בו נרשם גידול שבהשוואה לרבעון המקביל לו בשנה הקודמת והרבעון ה- 7 ברציפות בו נרשם גידול דו-ספרתי.