קומסקור: הוצאות המסחר האלקטרוני הקמעונאי בארה”ב ברבע השלישי של 2012 גדלו ב- 15%

דו”ח של חברת comScore שפורסם ב- 7 בנובמבר 2012 אומר כי הוצאות המסחר האלקטרוני הקמעונאי בארה”ב ברבע השלישי של 2012 גדלו ב- 15% בהשוואה לרבע השלישי של 2011 והסתכמו השנה ב- 41.9 מיליארד דולר.

לדברי קומסקור זה הרבעון ה- 12 ברציפות של גידול בהשוואה לרבעון המקביל לו שנה קודם לכן והרבעון ה- 8 ברציפות של גידול דו-ספרתי.

37% מהצרכנים האמריקנים העידו על עצמם כי הם בעלי התנהגות “showrooming”: שימוש בטלפון חכם (סמרטפון) בעת היותם בחנות קמעונאית כדי לבדוק מחירים או אף כדי לרכוש מוצר בצורה מקוונת. מדובר בגידול של 5% במהלך שני הרבעונים האחרונים.