קומסקור: גידול שנתי של 15% בהוצאות המסחר האלקטרוני הקמעונאי בתקופת חגי סוף השנה האזרחית בארה”ב

דו”ח של חברת comScore שפורסם ב- 4 בינואר 2012 אומר כי הוצאות המסחר האלקטרוני הקמעונאי בארצות הברית בחודשים נובמבר ודצמבר 2011 – תקופת חגי סוף השנה האזרחית – הסתכמו ב- 37. 2 מיליארד דולר.

לדברי קומסקור מדובר בגידול של 15% לעומת אותה תקופה אשתקד.

בכל אחד מעשרה ימי קניות ספציפיים במהלך תקופה זו הסתכמו הקניות ביותר מ- 1 מיליארד דולר כשהבולט ביניהם היה Cyber Monday ב- 28 בנובמבר 2011 עם הוצאות של 1.25 מיליארד דולר. זו השנה השנייה ברציפות שיום זה מדורג כיום המוביל בהוצאות בתקופת חגי סוף השנה האזרחית.