קומסקור: גידול של 15% בהוצאות המקוונות לרגל חגי סוף השנה האזרחית

חברת comScore הודיעה ב- 28 בדצמבר 2011 כי ב- 56 הימים הראשונים שלעונת הקניות לרגל חגי סוף השנה האזרחית (נובמבר ודצמבר) חל גידול של 15% בהוצאות המקוונות והן הסתכמו ב- 35.3 מיליארד דולר.

לדברי קומסקור, בשבוע שהסתיים ב- 25 בדצמבר 2011 (חג המולד) הסתכמו ההוצאות ב- 2.8 מיליארד דולר, גידול של 16% לעומת התקופה המקבילה בשנה הקודמת.

מבין כל המועדים הייחודיים של תקופה זו בולט ה- Black Friday (היום הראשון לאחר חג ההודיה) בו נרשם גידול של 26% לעומת השנה שעברה, הגידול ברב ביותר מבין כל המועדים הללו.

ב- Cyber Monday, ה- 28 בנובמבר, נרשם גידול של 22% במכירות המקוונות בהשוואה למכירות בשנה הקודמת.