קומסקור: גידול של 14% ברכישות המקוונות של האמריקנים בתקופת חגי סוף השנה האזרחית; המכירות ב- 2012 הסתכמו ב- 42.3 מיליארד דולר

נתונים שפירסמה חברת comScore ב- 3 בדצמבר 2012 מצביעים על כך שחל גידול של 14% ברכישות המקוונות של האמריקנים בתקופת חגי סוף השנה האזרחית וכי המכירות בקופה זו (נובמבר ודצמבר 2012) הסתכמו ב- 42.3 מיליארד דולר.

זו השנה השלישית ברציפות שסייבר מנדיי (Cyber Monday) הוא היום העמוס ביותר מבחינת רכישות מקוונות כשהשנה הסתכמו ההוצאות ביום זה ב- 1.465 מיליארד דולר.

יחד עם זאת מדגישה קומסקור כי למרות רמות ההוצאות השנה הרי שהגידול בפועל נמוך מהציפיות הראשוניות שהיו; קומסקור העריכה כי הגידול יהיה בשיעור של 16% ל- 43.4 מיליארד דולר.

הדבר נובע מירידה משמעותית באמון הצרכנים [Consumer Confidence] בחודש דצמבר 2012 בעקבות הדאגות על המצוק הפיסקלי [Fiscal Cliff].