קומסקור: גידול בהוצאות המסחר האלקטרוני הקמעונאי בארה”ב ברבע הרביעי ובשנת 2011 כולה

דו”ח של חברת comScore שפורסם ב- 6 בפברואר 2012 מצביע על כך שחל גידול בהוצאות המסחר האלקטרוני הקמעונאי בארצות הברית ברבע הרביעי של השנה שעברה ובשנת 2011 כולה.

ברבע הרביעי אשתקד הסתכמו ההוצאות ב- 49.7 מיליארד דולר, גידול של 14% לעומת הרבע הרביעי של 2011. זהו הרבעון התשיעי ברציפות של גידול רבעוני (בהשוואה לרבעון המקביל בשנה הקודמת) והרבעון החמישי ברציפות של שיעורי גידול דו-ספרתיים.

בשנת 2011 כולה הסתכמו ההוצאות ב- 161.5 מיליארד דולר, גידול של 13% לעומת שנת 2010.