פחות מיממה לאחר שהועלה לחשבון הטוויטר שלו, נמחק ציוץ התמיכה של שר התקשורת איוב קרא במתווה עליו הוכרז במסיבת העיתונאים ובראש הממשלה

ביום שלישי, 3.4.2018, בשעה 17:32, פירסמתי בחלון המבזקים של האתר את המבזק הבא: “פחות מיממה לאחר שהועלה לחשבון הטוויטר שלו, נמחק היום (3.4) ציוץ התמיכה של שר התקשורת איוב קרא במתווה עליו הוכרז אתמול במסיבת העיתונאים ובראש הממשלה [“כשראש הממשלה מבטיח – הוא גם מקיים”]”.

Read IT Now היה הראשון לפרסם את דבר מחיקת הציוץ הזה של שר התקשורת. אמיתי זיו כתב הטלקום של דה מארקר כתב על כך בחשבון הטוויטר שלו ונתן קישור למבזק אצלי.

ביום רביעי, 4.4.2018 בשעות הצהריים, פירסם עמיחי אתאלי כתב “ידיעות אחרונות” בכנסת ציוץ בחשבון הטוויטר שלו בדבר מחיקת הציוץ של השר קרא אך ללא ציון העובדה שהדברים פורסמו לראשונה כאן באתר זה. ייתכן בהחלט שהוא לא מכיר את האתר שלי.

כ- שירות לקוראי Read IT Now וללא שום התבטאות פוליטית לגבי ראש הממשלה ו/או שר הפנים ו/או שר התקשרות ובלי כל עמדה בעד/נגד המתווה עליו סוכם עם נציבות הפליטים של האו”ם, מובא בזאת הנוסח המלא של הציוץ של שר התקשורת איוב קרא, הציוץ שהיה ויישאר (למרות שנמחק):

“המתווה לפתרון בעיית מהגרי העבודה בישראל מוכיח שוב איזו ממשלה טובה ויעילה יש בישראל – מדובר במתווה הוגן, נכון ומוסרי, שנתמך ע”י המוסדות הבינלאומיים, ודואג גם לפתור את מצוקת תושבי דרום ת”א.

“יותר נוח להפגין, להשמיץ ולהעביר ביקורת – אבל יש גם כאלה שעושים.

“כשרה”מ מבטיח – הוא גם מקיים!”.

אגב, ראוי לציין כי שר הפנים אריה מכלוף דרעי, שהיה שותף למאמצי המתווה הזה עם ראש הממשלה, פירסם אף הוא ציוץ בטוויטר בנושא זה. אלא, שבניגוד לשר התקשורת איוב קרא, לאחר שבוטל המתווה ע”י ראש הממשלה בנימין נתניהו, הרי ששר הפנים לא מחק את הציוץ מחשבון הטוויטר שלו והוא שם (לפחות עד לרגע העלאת ידיעה זו לאתר שלי): “כעת, כשמתווה ההרחקה יוצא לדרך באישור האו”ם, נרכז את כל המאמצים בהחזרת דרום תל אביב ושאר השכונות לתושבים”.