פורסמו נתונים ומגמות בתחום הפרסום המקוון בעולם הערבי

נתונים חדשים שפורסמו ע”י GoGulf.com מפרטים את המגמות של הפרסום המקוון בעולם הערבי כיום. שוק זה גדל מידי שנה בשיעור של 37%.

הוצאות הפרסום הדיגיטלי מהוות 10% מכלל הוצאות הפרסום במזרח התיכון.

כלל הוצאות הפרסום במזרח התיכון צפויות להסתכם ב- 5 מיליארד דולר בשנת 2013.

הוצאות הפרסום הדיגיטלי במזרח התיכון צפויות להסתכם ב- 1 מיליארד דולר בשנת 2017.

בקרב מדינות המפרץ [Gulf Cooperation Council – GCC] מובילה איחוד האמירויות הערביות (UAE) עם 47.1% מכלל הוצאות הפרסום המקוון ואחריה ערב הסעודית עם 33%.

הנתח של הוצאות הפרסום במזרח התיכון מתוך הוצאות הפרסום העולמיות יהיה 3.7% בשנת 2013; יהיה 4.6% בשנת 2014; יהיה 5.7% בשנת 2015; יהיה 7.2% בשנת 2016; יהיה 8.9% בשנת 2017.