פורסמו הוצאות המסחר האלקטרוני הקמעונאי בארה”ב ברבע השני של שנת 2013

דו”ח רבעוני של ה- Census Bureau במשרד המסחר האמריקני שפורסם ב- 15 באוגוסט 2013 אומר כי הוצאות המסחר האלקטרוני הקמעונאי בארצות הברית ברבע השני של שנת 2013 [המותאמות לשינויים עונתיים] הסתכמו ב- 64.8 מיליארד דולר.

מדובר בגידול של 4.9% לעומת הרבע הראשון של 2013 ובגידול של 18.4% לעומת הרבע השני של 2012.

הוצאות המסחר האלקטרוני הקמעונאי בארה”ב ברבע הרביעי של 2012 היוו 5.8% מתוך כלל המכירות הקמעונאיות.

כלל המכירות הקמעונאיות ברבע השני של 2013 בארצות הברית הסתכמו ב– 1,126.2 מיליארד דולר, גידול של 0.9% לעומת הרבע הראשון של השנה הנוכחית. כלל המכירות הקמעונאיות בארצות הברית גדלו בשיעור של 4.7% לעומת הרבע השני של 2012.