פורסמה הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה בתביעה נגד חברת בזק

פורסמה מודעה (בתשלום) בעיתונות בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית המתנהלת בבית-משפט נגד חברת בזק. מדובר בתביעה שהוגשה בחודש אוקטובר 2015 על-ידי עו”ד עדי ליבוביץ נגד בזק החברה הישראלית לתקשורת.

“עניינה של בקשת האישור”, נאמר במודעה שפורסמה, “בטענת המבקש כי בזק חייבה את לקוחותיה בגין הצטרפות לשירות המאפשר לנטר את הגלישה ברשת האינטרנט הביתית, לסנן את הגישה לאתרי אינטרנט שונים ולקבל התראות הנוגעות לפעולות גלישה שונות (שירות ‘גלישה בטוחה’) מבלי שידעו ו/או ביקשו ו/או הסכימו בצורה מפורשת להזמנת שירות זה ו/או מבלי שבזק שלחה להם מכתב בו יידעה אותם אודות הצטרפותם לשירות ואודות האפשרות להתנתק משירות זה”.

“טענות המבקש בבקשה לאישור נדחו ע”י בזק במלואן”.

“בבדיקה שערכה בזק בעקבות הבקשה לאישור, התברר כי לחלק מהלקוחות שנרשמו לשירות ‘גלישה בטוחה’ (שלא כחלק מחבילה) לא נשלחה הודעה בכתב המפרטת את תנאי ההתקשרות עם בזק בנוגע לשירות זה. לפיכך בנובמבר 2016 נשלחו מכתבי תנאים ללקוחות שירות ‘גלישה בטוחה’ אשר לא קיבלו מכתב בסמוך לאחר הצטרפותם לשירות”.

המודעה מפרטת את תנאי ההסכמה בין התובע לבין חברת בזק במסגרת הסכם הפשרה המוצע.

על-פי מערכת “נט המשפט” של הנהלת בתי-המשפט (הב”ה), לאחר מספר דחיות בהסכמה של ישיבות בתיק זה, הדיון הבא נקבע ל- 31.10.2017.