פורסמה בקשה לקבלת מידע (RFI) בנושא שילוב אוכלוסיות יעד בתעשיית ההיי-טק

15:37 28.05.2020

קטגוריות: משאבי אנוש

תגים:

“זרוע העבודה במשרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים מעוניינת לגבש מאגר מידע אודות גופים ותכניות שתכליתם שילוב אוכלוסיות יעד בתפקידים טכנולוגיים בענף ההיי-טק, וזאת למטרת גיבוש מדיניות והוצאה לפועל של תכניות ייעודיות כאמור, בין אם ישירות ובין אם כחלק ממיזמים משותפים או התקשרויות אחרות של המשרד.

“מטרת פנייה זו הינה יצירת מאגר שיאפשר פיתוח תוכניות הקשורות לשילוב אוכלוסיות היעד הבאות – אוכלוסייה חרדית, ערבית דרוזית וצ’רקסית, יוצאי אתיופיה, אנשים עם מוגבלות, הורים עצמאים, בני 45+, צעירים בסיכון, אוכלוסיית רווחה ונשים – בתעשיית היי-טק”.

כך נאמר בפנייה חדשה שפורסמה ע”י מינהל תעסוקת אוכלוסיות במשרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים. המועד האחרון להגשת מענה הוא 11 ביוני 2020.

“[…] המידע אשר ייאסף במסגרת בקשה זו בדבר תוכניות וגופים מבצעים יהווה בסיס לגיבוש וליישום המסלולים והתכניות שיכללו במיזם המשותף. תוכניות אלו יכול שיבוצעו באמצעות הג’וינט עצמו, גוף הכלול במאגר המידע או גוף אחר.

“מטרת הבקשה לקבלת מידע היא למפות את הגופים, כלי ההתערבות והתכניות הקיימות בשטח היום, טיבם, איכותם והיקף פעילותם, בכל הנוגע לשילוב אוכלוסיות יעד בתעשייה. מיפוי זה יסייע לצורך התקשרויות בין אם באופן ישיר ובין אם באופן עקיף”.