פורסם קול קורא להגשת הצעות לפתרונות טכנולוגיים חדשניים בתחומי פעילות חברת החשמל לישראל

פורסם קול קורא להגשת הצעות לפתרונות טכנולוגיים חדשניים בתחומי פעילות חברת החשמל לישראל (חח”י).

בקול הקורא, עליו חתומה צביה ברון מנהלת החדשנות בחח”י [[email protected]], נאמר בין היתר כי “חברת החשמל לישראל בע”מ מבקשת לאתר באמצעות קול קורא, לא במסגרת מכרז, יוזמות לפיתוח רעיונות/טכנולוגיות ו/או מוצרים חדשניים, בתחומים רלבנטיים לפעילות חברת החשמל במישרין ו/או בעקיפין, בדגש על תהליכי הליבה של החברה והכל במטרה לשפר את שרידות ואמינות אספקת החשמל, יכולת הפיתוח והתפעול של מערכת החשמל, רמת השרות ללקוחות ואת היעילות ורווחיות החברה, ולבחון אפשרות לביצוע התקשרות בנושאים אלו, עם גופים רלבנטיים.

“לצורך כך מזמינה חברת החשמל חברות, יזמים, מכוני מחקר, מוסדות להשכלה גבוהה ואחרים לפנות לחברה ולהגיש הצעות לפתרונות טכנולוגיים ו/או רעיונות ו/או מוצרים חדשניים, בתחומים הקשורים במישרין או בעקיפין לתחומי פעילות חברת החשמל, לרבות במסגרת פרוייקטי הרצה.

“מבין הפניות שיתקבלו, תבחן החברה, לפי שיקול דעתה הבלעדי וצרכיה, אפשרות להתקשר עם מי מהפונים (אחד או יותר) בהסכם/הסכמים לפיתוח רעיון/טכנולוגיה/מוצר ו/או עריכת פיילוט באתרי החברה, וכן אפשרות התקשרות לצורך לשיתוף פעולה עתידי.

“הפניות תיבחנה, בין היתר, על פי אמות המידה המפורטות בקול קורא. מובהר בזאת, כי החברה אינה מתחייבת להתקשר עם מי מהפונים ו/או כל גורם מטעמם”.

הקול קורא כולל רשימת תחומים מועדפים:

+ תכנון, שליטה, בקרה ופיקוח של מערכת החשמל [לרבות כלים אנליטיים BI u- AI];

+ אינטגרציה של מערכות;

+ אופטימיזצייה ויעילות;

+ שיפור שירות ללקוח והגדלת רמת מעורבות והשתתפות לקוחות;

+ שיפור תהליכי עבודה באמצעות דיגיטציה, הדרכה מקוונת, ליווי תהליכי עבודה מרחוק ושילוב והכנסת טכנולוגיות חדישות לשיפור תהליכי עבודה וביצועים דוגמת רובוטיקה, רחפנים, AR/VR וכיוצ”ב;

+ אמצעים וטכנולוגיות לשיפור וייעול שרשרת האספקה, רכש ואחסנה ותהליכים לוגיסטיים כבדים כגון ניהול צייד רכב וציוד מכניס והנדסי כבד;

+ כלים, אמצעים וטכנולוגיות לשיפור מערכת סחר ואספקת חשמל, מימשקים ומערכות לשיפור האינטראקציה בין לקוחות לבין פונקציות ניהול הרשתות ברמות המתח השונות, לקוחות ללקוחות ובין לקוחות ליצרנים, לרבות סוגיות של מערכות סליקה ותשלומים על מכלול ההיבטים הקשורים להם”.