פורסטר ריסרץ’: הנתח של Smartwatches יגיע ל- 51% מכלל מכירות ה- Wearables ב- 2022

Forrester Data Report: Consumer Wearables Forecast, 2017 To 2022 (US); ForecastView Document, דו”ח של חברת המחקר Forrester Research  אומר כי הנתח של שעונים חכמים [Smartwatches] יגיע לשיעור של 51% מכלל מכירות המכשור הלביש [Wearables] בשנת 2022 לעומת שיעור של 21% בשנת 2016. שעונים חכמים הם המכשור הלביש הפופולרי ביותר בקרב צרכנים בארצות הברית.

לדברי פורסטר ריסרץ’, שוק המכשור הלביש בארצות הברית צפוי לגדול מהיקף של 4.8 מיליארד דולר בשנת 2016 ל- 9.1 מיליארד דולר בשנת 2022. מדובר בשיעור גידול שנתי מצטבר של 9% בשנים 2017 ל- 2022.

לגבי מכשור לביש בתחומי הבריאות והכושר הגופני הרי ש- 30% הביעו נכונות ורצון לענוד מכשירים לבישים שיאגרו מידע רפואי לגביהם ו- 17% אמרו כי הם כבר עונדים מכשור שכזה.

44% מהבגירים המקוונים בארה”ב אמרו שמכשור לביש מסוגל לספק להם מידע והודעות דחופות באופן מיידי.

כפי שדיווחתי בחלון המבזקים של אתר זה, ב- 30 בנובמבר 2017 פירסמה חברת המחקר IDC הודיעה בדו”ח חדש שלה כי מכירות המכשור הלביש (wearables) ברבע השלישי של שנת 2017 הסתכמו ב- 26.3 מיליון יחידות, גידול בשיעור של 7.3%.

לדברי International Data Corporation, נרשם גידול במכירות המכשור הלביש החכם (smart wearables)[מכשירים המסוגלים להריץ יישומי צד ג’] לצד ירידה במכירות המכשור הלביש הבסיסי (basic)[מכשירים שאינם מסוגלים להריץ יישומי צד ג’].