ערב פתיחת תערוכה CES בלאס וגאס, מפרסמים המארגנים [ארגון Consumer Technology Association, CTA] את הדו”ח החצי-שנתי שלהם על תעשיית הטכנולוגיה הצרכנית האמריקנית

U.S. Consumer Technology Sales and Forecasts, הדו”ח החצי-שנתי של ארגון Consumer Technology Association, CTA פורסם ב- 6 בדצמבר 2018 לקראת פתיחת התערוכה השנתית CES, Consumer Electronics Show בלאס וגאס [8-11.1.2019].

הדו”ח החצי-שנתי כולל שלל נתונים על תעשיית הטכנולוגיה הצרכנית האמריקנית והוא מתפרסם פעמיים בשנה: בחודש ינואר ובחודש יולי.

עפ”י הדו”ח, ההכנסות הקמעונאיות של תעשיית הטכנולוגיה הצרכנית האמריקנית יגיעו בשנת 2019 ל- 398 מיליארד דולר, גידול בשיעור של 3.9% לעומת 2018.

באשר לתחום הסלולר קובע הדו”ח כי ההכנסות מסמרטפונים יגיעו בשנת 2019 ל- 80 מיליארד דולר, גידול בשיעור של 2%.

במונחי יחידות נמכרות מדובר בגידול בשיעור של 1% ל- 170.7  מיליון יחידות.

עורכי הדו”ח מציינים כי בשנת 2019 יוצגו הטלפונים החכמים הראשונים בטכנולוגיית דור חמישי [5G] והמכירות בשנה הראשונה בארה”ב יגיעו ל- 2.1 מיליון יחידות שיניבו הכנסות של יותר מ- 1 מיליארד דולר.

בנוסף אומרים עורכי הדו”ח כי 76% מכלל הטלפונים החכמים בשנת 2022 בארה”ב יהיו בטכנולוגיה של 5G.

באשר למכירות הרמקולים החכמים [Voice-controlled smart speakers] ובהם Amazon Echo ו- Google Home: בשנת 2019 צפוי גידול שנתי בשיעור של 5% במונחי יחידות נמכרות ל- 36.6 מיליון יחידות שיניבו הכנסות של 3.2 מיליארד דולר (גידול שנתי בשיעור של 7%).

קטגוריית השעונים החכמים [Smartwatches] צפוייה לחוות גידול שנתי בשיעור של 25% במונחי יחידות נמכרות בשנת 2019 ל- 20.5 מיליון יחידות, שיניבו גידול שנתי בשיעור של 19% ל- 4.7 מיליארד דולר.

בתחום הרחפנים [Drones] הרי שכלל המכירות בארה”ב במהלך השנה הנוכחית צפויות להסתכם ב- 3.4 מיליון יחידות (גידול שנתי בשיעור של 4%) וכן צפוי גידול שנתי בשיעור של 4% בהיקף ההכנסות מהמכירות לקצת יותר מ- 1 מיליארד דולר. צפוי גידול בשימוש הפרטיים והעסקיים ברחפנים, לתצלומים אוויריים, לתחרויות בין רחפנים ולבילוי.

שוק המחשבים הניידים האמריקני יחווה מכירות בהיקף כולל של 51 מיליון יחידות, גידול שנתי בשיעור של 3% לעומת השנה הקודמת. במונחי הכנסות לא יהיה שינוי משנת 2018 והן יעמדו על 28.4 מיליארד דולר.

במכירות הטלביזיות תירשם ירידה בשיעור של 1%(-) במונחי יחידות נמכרות, לקצת יותר מ- 42 מיליון יחידות, לעומת גידול בשיעור של 2% בהכנסות מהמכירות ל- 22.6 מיליארד דולר. יותר משלושה-רבעים ממכירות הטלביזיה השנה יהיו של מכשירים בעלי צגים של 40 אינץ’ או יותר.

ההוצאות הצרכניות על שירותי סטרימינג של מוסיקה ו- וידיאו יסתכמו השנה ב- 26 מיליארד דולר, נתון הגבוה ב- 25% בהשוואה לשנה הקודמת.