עיריית ראשון לציון מפרסמת קול קורא להשכרת מקרקעין לצורך הצבת/הקמת אנטנות סלולריות

הגוף המפרסם: עיריית ראשון לציון

נושא המכרז: קול קורא להשכרת מקרקעין לצורך הצבת/הקמת אנטנות סלולריות בעיר ראשון לציון

מועד פרסום: 9 ביוני 2020

מועד אחרון: 22 ביוני 2020

הערות: הזמנה להצעות להצבת אנטנות ו/או העמדת תורן תקשורת מסוגים שונים ו/או מתקנים ו/או ציוד אחר הנדרש לצורך התקנתם תחזוקתם ותפעולם של תאי רדיו טלפון נייד לתקשורת סלולרית על גבי מגרשים ו/או חלקים מגגות בניינים ו/או בתוספת חדרים לאחסנת ציוד במידת האפשר, לפי העניין, המצויים במקרקעין, לצורך העמדת תורן תקשורת ו/או אנטנה/ות מסוגים שונים ו/או מתקנים ו/או ציוד אחר הנדרשים לצורך התקנתם, תחזוקתם ותפעולם של תאי רדיו טלפון נייד לתקשורת סלולרית.

דמי השכירות הינם סכום קבוע בסך של 6,000 ₪ לחודש לנכס בתוספת מע”מ.  סכום זה צמוד למדד כקבוע בהסכם ההתקשרות. מובהר כי כפי שקבוע בהסכם העירייה תהיה רשאית לעדכן סכום זה אחת לשלוש שנים ועל בסיס שומה מעודכנת.

מובהר כי המציעים יהיו רשאים להציע כי ימוקם מתקן בכל נכס ובתנאי כי המיקום, המתקן, ההקמה וכן כל רכיב אחר הנדרש עומדים בכלל דרישות הדין החלות וזאת מעבר לנכסים בהם מותקנים מתקנים כיום.

תקופת ההתקשרות היא  חמש שנים אשר תחילתה ביום החתימה על ההסכם על ידי העירייה.

לשוכר ניתנת האפשרות להאריך את תקופת השכירות לפי ההסכם, לתקופה נוספת בת  5 שנים.

* בין המסמכים שצריך לצרף מגיש הבקשה:  העתק רישיון מיוחד מאת משרד התקשורת למתן שירותי בזק ושירות תשתית רדיו סלולרית למפעיל רט”ן בישראל.

* השוכר מתחייב, במהלך כל תקופת הסכם זה, להעביר לעירייה, בתוך 30 ימים ממועד דרישתה לכך, דו”חות קרינה סביבתיים.

* הוצאות צריכת החשמל והבזק של המתקן בנכס יחולו על השוכר וישולמו על-ידו ישירות בהתאמה לחברת החשמל לישראל (חח”י) ולבזק החברה הישראלית לתקשורת.