עיריית חיפה: מכרז לפיתוח מערכת לניהול פניות לאגף פניות הציבור מבוססת Microsoft Dynamics CRM

הגוף המפרסם: עיריית חיפה/אגף מחשוב ומערכות מידע

נושא המכרז: מכרז לפיתוח מערכת לניהול פניות לאגף פניות הציבור מבוססת Microsoft Dynamics CRM

מס’ המכרז: 9/2016

מועד אחרון: 7 במארס 2016

הערות: בכוונת עיריית חיפה להטמיע מערכת לניהול פניות של פניות הציבור מבוססת Microsoft Dynamics CRM . נכון להיום בפניות הציבור משתמשים במערכת על בסיס אקסס.  מערכת הפניות תחובר למערכת IFN לניהול מסמכים.

בכוונת עיריית חיפה כי המערכת תפותח בלו”ז קצר (בהתאם ללוחות הזמנים שאותם יקבע המציע הזוכה בביצוע הפרוייקט). על הזוכה להתחיל את פיתוח המערכת עם קבלת ההזמנה מעיריית חיפה.