סקר של גוגל באירופה: חברות בעלות צמיחה גבוהה שכבר משתמשות בכלי מדיה חברתית טוענות לגידול ולהתרחבות בעקבות כך

How Social Technologies Drive Business Success, European Survey Results, סקר של חברת Google ושל Millward Brown Corporate שהקיף 2,700 איש ונערך בשבע מדינות אירופאיות וממצאיו פורסמו ב- 15 במאי 2012, מצביע על כך ש- 81% מקרב חברות אירופאיות בעלות צמיחה גבוהה [צמיחה של יותר מעשרה אחוזים בשנת 2011] שכבר משתמשו בכלי מדיה חברתית טוענות שהשימוש בכלים הללו כבר הביא להשפעה “משמעותית” על הגידול וההתרחבות שלהן בעקבות כך.

לדברי עורכי הסקר, “ככל שהביצועים של חברה הם טובים יותר אזי גדולה יותר הסבירות שהם ישתמשו בכלי מדיה חברתית”.

דווקא המנהלים הבכירים יותר הם הדוחפים לשימוש בכלי מדיה חברתית: מקרב אלה המשתמשים בכלי מדיה חברתית לצרכים עסקיים (בניגוד לצרכים אישיים) לפחות פעם בשבוע, קרוב לשלושה-רבעים הם בקרב המנהלים הבכירים יותר לעומת 49% מקרב המנהלים הזוטרים יותר.