סקר חדש של IBM Security/Morning Consult: רוב מקרב תושבי הערים בארה”ב מתנגדים שרשויות מקומיות ישתמשו בכספי ציבור לתשלום דרישות כופרה מצד האקרים

15:05 06.09.2019

קטגוריות: אבטחת מידע/סייבר

תגים: ,

Local Government Ransomware Study, סקר חדש של Morning Consult שנערך עבור IBM Security ופורסם ב- 5 בספטמבר 2019 קובע כי רוב (56%) מקרב תושבי הערים בארה”ב מתנגדים שרשויות מקומיות ישתמשו בכספי המיסים לתשלום עבור דרישות כופרה [Ransomware] מצד האקרים.

לדברי עורכי הסקר, כמחצית מקרב האמריקנים כלל אינם יודעים מה המשמעות של דרישת כופרה וזאת לעומת 17% מהנשאלים שאומרים כי הם מכירים היטב את הנושא.

79% מהאמריקנים מודאגים מהאיום של דרישות כופרה כלפי ערים ברחבי ארצות הברית ו- 68% מודאגים מהאיום על העיר הספציפית בה הם מתגוררים.

בנוסף, 75% מודאגים מהתקפות כאלה והאיום שהן יוצרות על הנתונים האישיים שלהם.

כאשר מוצגת בפניהם האפשרות, 63% מהנשאלים אומרים כי היו מעדיפים לשלם עלויות גבוהות יותר של תיקון הנזק ולא לשלם עבור דרישת כופרה מאשר להשתמש בכספי משלם המיסים לתשלום דרישת הכופרה.

יותר ממחצית מהאמריקנים אמרו כי אינם נכונים לשלם מיסים נוספים כדי להגן על הרשות המקומית שלהם מפני התקפות האקרים. 49% מהנשאלים אומרים כי המימשל הפדרלי המרכזי הוא בעל המחוייבות הגדולה ביותר להגן על הרשויות המקומיות ברחבי ארה”ב מפני התקפות כאלה.

88% מהאמריקנים תומכים בהגדלת המימון הפדרלי לרשויות מקומיות במטרה לשפר את תשתיות אבטחת הסייבר שלהן ו- 76% מהנשאלים סבורים כי המימשל הפדרלי המרכזי צריך לפצות ערים על נזקים הנגרמים להם מהתקפות סייבר.

* פורסם לראשונה בחלון המבזקים של אתר זה ביום חמישי, 5.9.2019, בשעה 15:55.