סיסקו: לקוחות רוצים שהבנקים יציעו גישה יותר מותאמת אישית לשירותים פיננסיים

סקר IBSG Omnichannel Banking Study של חברת Cisco Systems שממצאיו פורסמו ב- 20 ביוני 2012 אומר כי לקוחות הבנקים רוצים שהבנקים יספקו ייעוץ פיננסי ושירותים בנקאיים באמצעות ערוצים וירטואליים ופיזיים. משמעות הדבר היא בנקאות רב-ערוצית המספקת ללקוחות שירותים באופן הכי נוח והכי מותאם אישית לצורכיהם.

בין היתר עולה מהסקר כי למרות הפופולאריות של בנקאות וירטואלית הרי שלקוחות הבנקים בעולם עדיין מעריכים סניפים פיזיים של הבנקים לשם קבלת תשומת-לב אישית.

הסקר נערך בקרב 5,300 צרכנים בחמש מדינות מפותחות (קנדה, צרפת, גרמניה, ארצות הברית ובריטניה) ובשלושה שווקים צומחים (ברזיל, סין ומקסיקו).