סטרטג’י אנליטיקס: מכירות המכשור הלביש [wearables] ברבע הראשון של 2017 גדלו ב- 21% לעומת הרבע הראשון של 2016

דו”ח של חברת המחקר Strategy Analytics  שפורסם ב- 4 במאי 2017 אומר כי מכירות המכשור הלביש [wearables] ברבע הראשון של שנת 2017 הסתכמו ב- 22 מיליון יחידות, גידול בשיעור של 21% לעומת הרבע הראשון של שנת 2016 בו נמכרו 18.2 מיליון יחידות.

את השוק מובילה חברת  Apple עם נתח שוק בשיעור של 15.9% [לעומת 12.1% ברבע הראשון של שנת 2016] וזאת לאחר שהדיחה את חברת Fitbit מהמקום הראשון.

במקום השני נמצאת חברת Xiaomi  [עם נתח שוק של 15.5% ברבע הראשון של שנה זו לעומת נתח של 20.9% ברבע הראשון אשתקד].

במקום השלישי ממוקמת חברת Fitbit  [עם נתח שוק של 13.2% ברבע הראשון השנה לעומת נתח של 24.7% ברבע הראשון של השנה שעברה].

את הגידול הניע ביקוש חזק לדגמים חדשים של שעונים חכמים [Smartwatches] בצפון אמריקה, מערב אירופה ואסיה.