סטרטג’י אנליטיקס: מכירות המכשור הלביש [wearables] ברבע הראשון של 2017 גדלו ב- 21% לעומת הרבע הראשון של 2016
דו”ח של חברת המחקר Strategy Analytics שפורסם ב- 4 במאי 2017 אומר כי מכירות המכשור הלביש [wearables] ברבע הראשון של שנת 2017 הסתכמו ב- 22 מיליון יחידות, גידול בשיעור של 21% לעומת הרבע הראשון של שנת 2016 בו נמכרו 18.2 מיליון יחידות.
את השוק מובילה חברת Apple עם נתח שוק בשיעור של 15.9% [לעומת 12.1% ברבע הראשון של שנת 2016] וזאת לאחר שהדיחה את חברת Fitbit מהמקום הראשון.
במקום השני נמצאת חברת Xiaomi [עם נתח שוק של 15.5% ברבע הראשון של שנה זו לעומת נתח של 20.9% ברבע הראשון אשתקד].
במקום השלישי ממוקמת חברת Fitbit [עם נתח שוק של 13.2% ברבע הראשון השנה לעומת נתח של 24.7% ברבע הראשון של השנה שעברה].
את הגידול הניע ביקוש חזק לדגמים חדשים של שעונים חכמים [Smartwatches] בצפון אמריקה, מערב אירופה ואסיה.