סטרטג’י אנליטיקס: הוצאות הפרסום העולמיות גדלו ב- 2012 ב- 3% וב- 2013 יגדלו ב- 4% נוספים

Global Advertising Forecast, דו”ח של חברת המחקר Strategy Analytics אומר כי הוצאות הפרסום העולמיות גדלו בשנת 2012 בשיעור של 3% והסתכמו ב- 462 מיליארד דולר.

ארצות הברית נותרה שוק הפרסום הגדול ביותר עם 34% מכלל ההכנסות העולמיות ב- 2012 ואחריה יפן, סין, גרמניה ובריטניה.

בשנת 2013 יגדלו הוצאות הפרסום העולמיות בשיעור של 4% נוספים.

הוצאות הפרסום המקוון צפויות לגדול השנה בשיעור של 14% ל- 102 מיליארד דולר והן יהוו 21% מכלל הוצאות הפרסום העולמיות ואילו בהוצאות הפרסום המסורתיות לא צפוי שינוי רב לעומת השנה שעברה.

הכנסות שוק הפרסום המקוון צפויות בשנת 2014 לעבור את רף החצי טריליון דולר.

הוצאות פרסום בוידיאו מקוון הן הפלח בעל שיעור הגידול המהיר ביותר ובמהלך ארבע השנים האחרונות יותר מהכפיל עצמו.