נתונים שפורסמו ערב פתיחת כנס International CES של Consumer Electronics Association בארה”ב: ב- 2014 היה גידול של 1% בלבד בהוצאות הטכנולוגיה הצרכניות בארה”ב
נתונים שפורסמו ערב פתיחת כנס International CES של Consumer Electronics Association בארה”ב מצביעים על כך שבשנת 2014 היה גידול בשיעור של 1% בהוצאות הטכנולוגיה הצרכניות בארצות הברית לעומת גידול בשיעור של 2% בשנת 2013 וירידה של 1%(-) בשנת 2012.
הוצאות הטכנולוגיה הצרכניות בארצות הברית הסתכמו אשתקד ב- 1.024 טריליון דולר.
שבעה סוגי מכשירים היוו 80% מכלל הוצאות הטכנולוגיה העולמיות: סמרטפונים, טבלטים, מצלמות סטילס דיגיטליות, מחשבים נייחים, מחשבים ניידים, טלוויזיות LCD וטלפונים ניידים.
תחזית נוספת היא שבשנת 2015 יהיה גידול בשיעור של 19% במכירות הטלפונים החכמים (סמרטפונים) העולמיות ל- 1.5 מיליארד יחידות לאחר גידול של 28% בשנת 2014.
ההכנסות מהמכירות יגדלו בשיעור של 9% להיקף של 406.7 מיליארד דולר.
גרטנר צופה גם גידול בשיעור של 20% במכירות מחשבי הלוח (טבלטים) וירידה בשיעור של 8%(-) בהכנסות להיקף של 61.9 מיליארד דולר.
מספר חברות ההזנק (סטרט-אפים) המציגות השנה ב- CES גדל ב- 59% ל- 375 בהשוואה למספר החברות שהשתתפו אשתקד. כמה מאות חברות נוספות מציגות בתחום ה- Internet of Things/Internet of Everything.