נתונים רבעוניים של IAB/PwC: הכנסות הפרסום המקוון הסתכמו ברבע השלישי של 2014 ב- 12.4 מיליארד דולר

Internet Advertising Revenue Report, דו”ח של Interactive Advertising Bureau, IAB ושל חברת PwC US  שפורסם ב- 18 בדצמבר 2014 אומר כי הכנסות הפרסום המקוון הסתכמו ברבע השלישי של שנת 2014 ב- 12.4 מיליארד דולר.

מדובר בגידול רבעוני של 17% בהשוואה לרבע השלישי של שנת 2013 [הרבעון המקביל בשנה הקודמת] בו הסתכמו הכנסות הפרסום המקוון ב- 10.6 מיליארד דולר וכן גידול של 6.5% בהכנסות לעומת הרבע השני של שנת 2014 [הרבעון הקודם בשנה הנוכחית] בו הסתכמו ההכנסות ב- 11.7 מיליארד דולר.

הדו”ח מדגיש כי זהו שיא הכנסות רבעוני מאז הרבע השלישי של שנת 2013 בו הסתכמו ההכנסות ב- 12.1 מיליארד דולר.