נתונים רבעוניים של IAB/PwC: הכנסות הפרסום המקוון בארה”ב גדלו בשיעור של 16% בשנת 2014 לעומת שנת 2013

Internet Advertising Revenue Report, דו”ח רבעוני של Interactive Advertising Bureau, IAB ושל חברת  PwC US  שפורסם ב- 22 באפריל 2015 מצביע על כך שהכנסות הפרסום המקוון בארצות הברית בשנת 2014 הסתכמו ב- 49.5 מיליארד דולר.

מדובר בגידול בשיעור של 16% לעומת הכנסות הפרסום המקוון בארה”ב במהלך שנת 2013.

עורכי הדו”ח מציינים כי שנת 2014 הייתה השנה החמישית ברציפות של גידול שנתי דו-ספרתי בהכנסות הפרסום המקוון בארצות הברית.

ההכנסות ברבע הרביעי של שנת 2014 הסתכמו ב- 14 מיליארד דולר, גידול בשיעור של 17% לעומת ההכנסות ברבעון המקביל שנה קודם לכן – הרבע האחרון של שנת 2013.

עוד עולה מהדו”ח כי הכנסות הפרסום הנייד בארצות הברית אשתקד הסתכמו ב- 12.5 מיליארד דולר, גידול שנתי בשיעור של 76% לעומת הכנסות של 7.1 מיליארד דולר בשנת 2013. הכנסות הפרסום הנייד בארצות הברית היוו 25% מכלל ההכנסות בשנה הפיסקלית 2014 (לעומת שיעור של 17% בשנה הפיסקלית 2013).

הפרסום ברשתות החברתיות הסתכם אשתקד ב- 7 מיליארד דולר, גידול בשיעור של 57% לעומת הכנסות בהיקף כולל של 4.5 מיליארד דולר בשנת 2013.

הכנסות מבוססות תוצאות חיפוש הסתכמו בשנה הקודמת ב- 19 מיליארד דולר, גידול בשיעור של 3% לעומת ההכנסות בתחום זה בשנת 2013 שהסתכמו ב- 18.4 מיליארד דולר.

המפרסמים בתחום הקמעונאות היוו את הקטגוריה הגדולה ביותר של הוצאות פרסום מקוון (21% בשנת 2014) כשאחריהם השירותים הפיננסים (13%) וענף הרכב (12%), שב- 2014 שמרו על אותם שיעורים כמו ב- 2013.