נציבות שירות המדינה (נש”מ): מכרז לפיתוח סביבת עבודה לניהול ידע והטמעת תהליכי עבודה

הגוף המפרסם: נציבות שירות המדינה (נש”מ)

נושא המכרז: מכרז לפיתוח סביבת עבודה לניהול ידע והטמעת תהליכי עבודה

מס’ המכרז: 8/2012

תאריך פרסום: 13 בדצמבר 2012

מועד אחרון: 17 בינואר 2012

הערות: נציבות שירות המדינה (במשרד ראש הממשלה) מבקשת לקבל הצעות לאספקת שירותים לפיתוח מערכת לניהול ידע והטמעת תהליכי העבודה הכרוכים בכך. תוצר העבודה יהיה סביבת עבודה לניהול הידע באמצעות כלי ממוחשב והטמעת תהליכי העבודה בנציבות שרות המדינה עם כלי זה. מטרת מכרז זה הקמת מערך ניהול ידע והטמעת השימוש בו בקרב עובדי הנציבות.

המערכת תתבסס על סביבת לוטוס נוטס (מאור) [Lotus Notes] וסביבת SharePoint 2010. נדרשת התייחסות גם למערכת מרכב”ה.

השירותים הנדרשים: פיתוח סביבת עבודה ממוחשבת לתהליכי ניהול הידע בארגון, והטמעת תהליכי העבודה הנגזרים. מתן אחריות למערכת הממוחשבת למשך שישה חודשים. הספק שייבחר יבצע את המשימות הבאות: ילמד את מאפייני הארגון ואת תהליך העבודה שהוגדר ואושר ע”י המזמין; יאפיין את מערך ניהול הידע בארגון עפ”י תהליכי העבודה שהוגדרו ע”י המזמין; יקיים פגישות סדירות עם הגורמים המקצועיים של המזמין להכרת תהליכי העבודה הקיימים, הגדרת הפערים, לימוד סביבות העבודה הממוחשבות בנציבות; יאפיין, יישם ויטמיע מערכת לתמיכה בניהול תכנים, ניהול תהליכים וניהול ידע בארגון.

היעדים: בניית פתרון ניהול תכנים שיאפשר אחזור משופר של התכנים בנציבות, וזאת באמצעות אינטגרציה בין מערכת “מאור” ותשתית SharePoint הקיימת בנציבות; הגדרה מפורטת של תהליכים חוצי ארגון , לשיפור שיתוף הפעולה בין היחידות השונות בנציבות; מימוש תהליכי לכידת ידע מול מספר עובדים ותיקים בנציבות.

תקופת ההתקשרות היא ל- 1,200 שעות או שנתיים (המוקדם מבניהם), עם אופציה להארכה ב- 300 שעות נוספות או שנה אחת נוספת. המכרז הינו מכרז פומבי עם בחינה דו-שלבית. יתכן הליך תחרותי נוסף (F&B).