נילסן: יותר צרכנים אמריקנים בוחרים בסמרטפונים; אפל מצמצמת את הפער מול אנדרואיד

דו”ח של חברת Nielsen שפורסם ב- 18 בינואר 2012 מצביע על כך שההשקה המתוקשרת של ה- iPhone 4S של חברת Apple הייתה בעלת השפעה עצומה על השיעור של בעלי טלפונים חכמים (סמרטפונים) שבחרו באייפון של אפל.

בין הצרכנים שרכשו במהלך שלושת החודשים האחרונים מכשיר חדש, 44.5% מאלה שנסקרו בדצמבר 2011 אמרו כי רכשו אייפון לעומת רק 25.1% בחודש אוקטובר. בנוסף, 57% מקרב בעלי מכשיר אייפון חדש שנסקרו בדצמבר אמרו כי רכשו את ה- iPhone 4S.

ה- Android המשיך להוביל בקרב כלל משתמשי הסמרטפונים עם 46.3% מכלל הנסקרים במהלך הרבע הרביעי של 2011 שדיווחו כי יש להם מכשיר מבוסס אנדרואיד.

ברבע האחרון של השנה שעברה, 46% מקרב בעלי הסלולר בארה”ב היו בעלי סמרטפון.